باسه ما ایرانیها هیچ فرقی نمیكنه حجمش چقدر باشه
مهم حجم اتچمنت هست كه اگه زیاد بشه خوبه
اصلا این حجمی كه زیاد میشه اصلا لازم هست یا نه ؟
یعنی منظورم اینكه میدونی چند میلیون ایمیل میشه تو این فضا جا داد كه
هی اینا حجمش رو زیاد میكنن ؟
عضو VIP شهر سختافزار
باسه ما ایرانیها هیچ فرقی نمیكنه حجمش چقدر باشه
مهم حجم اتچمنت هست كه اگه زیاد بشه خوبه
اصلا این حجمی كه زیاد میشه اصلا لازم هست یا نه ؟
یعنی منظورم اینكه میدونی چند میلیون ایمیل میشه تو این فضا جا داد كه
هی اینا حجمش رو زیاد میكنن ؟
****************
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks